top
logo

Sağlık ve İlaç Ruhsatı
Garanti Belgeri >>
TSE Belgeleri
Çalışma İzinleri
Marka & Patent >>
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
İthal Lisansi ve Gözetim Belgeleri
Kalite Yönetim Sistemi
CE İşareti
Firma Profili
Diğer Faaliyetlerimiz
 
DUYURULAR
 
İletişim
PCS ULUSLARARASI PROFESYONEL
DANIŞMANLIK LTD.ŞTİ.

Yenibosna Merkez Mah. Türkgücü Sok. No:33, D:6 Kat:2 34530 Çobançeşme /İSTANBUL
TEL: 444 1 689
E-Mail: info@pcsturkey.com.tr
WEB :www.pcsturkey.com.tr
 
 
Anket
Web Sitemizin Yeni Tasarımını Beğendiniz mi?
 
 
 
Anket Sonuçlarına bak
 
Site İçi Arama

Gelişmiş Arama

Bizden Haberler
 
  SERVİS SÖZLEŞMESİ

Servis sözleşmeleri imzalandığı tarihten itibaren 1 yıl geçerlidir.Ancak taraflardan birisi sona erme tarihinden 1 ay önce sözleşmenin feshini ihbar etmezse sözleşme 1yıl süreyi takip eden sözleşme dönemlerinde de aynı usul tatbik edilecektir.

Garanti Belgesi almak üzere sözleşme yapılacak servislerin sayı ve nitelikleri cinsine göre değişmektedir.Firmamız, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın bu servisleri sizin adınıza bulmakta ve yetkili servis anlaşmaları yapmaktadır.

Tüketicinin bulunduğu yerde servis istasyonunun olmaması halinde satış sonrası hizmet tüketiciye en yakın yerdeki servis istasyonu sorumludur.

Tüketiciye en yakın yerdeki servis istasyonunda satış sonrası hizmet verilmesinin mümkün durumda; malın firma merkezine ya da diğer bir servis istasyonuna ulaştırılması ve ilgili olarak nakliye, posta, kargo veya benzeri herhangi bir ulaşım gideri talep edilemez.

Servis istasyonları,kendilerine intikal ettirilen arızalı mallar ile ilgili olarak aşağıda belirtilenleri içeren servis fişini tekemmül ettirmek ve tüketicilere vermek zorundadırlar.

A.Yetkili servisin unvanı,adres,telefon, tele faks ve diğer erişim bilgileri
B. Malın servis istasyonuna teslim veya mala ilişkin arızanın bildirim tarihi,
C. Malın tüketiciye teslim tarihi,
D. Malın arızası ve yapılan işlemler(açık olarak yazılacaktır),
E. Varsa ücreti,
F. Servis yetkilisinin imzası,

Kullanım ömrü süresince,malın bakım ve/veya onarım süresi,garanti süresi içerisinde servis istasyonuna bildirimi,garanti süresi dışında ise malın teslimi tarihinden itibaren geçemez.

Servis istasyonları tarafından verilen montaj,bakım ve onarım hizmetiyle ilgili olarak,arızanın tekrarı halinde herhangi bir servis ücreti alınmaz.Tüketicinin malı kullanım kılavuzu hususlara aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalar bu madde kapsamı dışındadır.

‘İşbu sözleşme ile tarafları, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu kanun yürürlüğe konulan Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik’ten yükümlülükleri aynen yerine getirmeyi ve bunlarla ilgili olarak tüketicilere karşı,müşteri müteselsilen sorumlu olduklarını kabul ederler.’


Geri Dön
 
Eklenme Tarihi : 24.08.2009

  Bu yazıdan çıktı ver
Sayfanın başına git

Firma Kataloğu


Online Destek




bottom

Tüm Hakları Saklıdır © PCS uluslararası danışmanlık ltd. şti. Web Tasarım: Web-Art Bilişim